آوا موزیک میثم شکری ساز: رفتارهای رهبری که دربحران ها و تحولات سازمانی پدیدار می شود - آوا موزیک

برای اینکه بتوان یک کسب و کار را به خوبی پیش برد، مدیران باید برنامه ریزی درستی برای پیشبرد اهداف داشته باشند. با این حال ممکن است که به دلیل وجود شرایط خاص،‌ بحران ها و تحولات خاصی در کسب و کار صورت بگیرد که باید آن را به خوبی رهبری کرد. حال اگر مدیر کسب و کار مربوطه آگاهی لازم در این مورد را داشته باشد، به خوبی می تواند که از این شرایط بگذرد. میثم شکری ساز به عنوان نمونه ای از رهبران موفق کسب و کار شناخته شده است که تمامی این اصول مهم و کاربردی را به صورت شخصی پیگیری نموده است.

میثم شکری ساز

مدیریت بحران چیست و چرا مهم است

مدیریت بحران یک مهارت مهم و اساسی است که به عقیده میثم شکری ساز مدیرعامل موسسه پارسیان دانش پندار، هر کارآفرینی باید آن را در وجود خود تقویت کند. اگر به هر دلیلی حس کردید که در این مورد ضعف دارید، حتما هر چه سریع تر برای حل این مساله دست به کار شوید تا به نتایج درخشانی از این نظر برسید. همواره تمام همت و تلاش خود را به کار ببندید تا در لحظه های سختی بتوانید شرایط را مدیریت کنید و کار را جلو ببرید.

مدیریت بحران؛ مهم‌ ترین مهارت مالک کسب و کار در شرایط سخت

یکی از نکات مهمی که باید در مدیریت کسب و کار در نظر گرفته شود این است که حتما باید برای شرایط سخت و طاقت فرسا برنامه داشته باشید. تجربه این موضوع را اثبات کرده است که روزهای سخت برای هر کسب و کاری وجود خواهند داشت. زمانی که هیچ چیز آن طور که شما می خواهید پیش نمی رود باید مدیریت بحران را به خوبی بیاموزید. در واقع اگر شما آگاهی لازم در این زمینه را داشته باشید،‌ به آسانی از روزهای سخت نیز عبور خواهید کرد.

نحوه حفظ خونسردی در شرایط بحرانی از نگاه میثم شکری ساز

یکی از مشکلات رایجی که اکثر مدیران کسب و کار دارند این است که در شرایط سخت فورا دچار واهمه می شوند. معمولا اکثر افراد در چنین شرایطی دچار ترس و اضطراب زیادی می شوند که این مورد به آن ها آسیب زیادی وارد می کند. اگر شما هم دوست دارید که شرایط خود را تغییر دهید، بهتر است که حتما خونسردی خود را حفظ کنید. مسلما داشتن آرامش در شرایطی که  کسب و کار شما در خطر مواجه است کار سختی خواهد بود ولی اگر آموزش های لازم در این مورد را دیده باشید، مسلما برای شما امکان پذیر خواهد شد.

در حال حاضر تعداد زیادی مدیران کسب و کار زیر نظر دکتر میثم شکری ساز در حال آموزش دیدن هستند و مهارت های مهم مدیریت بحران را می‌ آموزند. مسلما اگر شما هم بخواهید می توانید که از این آموزه ها برای خود استفاده کنید. نکته مهم و حائز اهمیت این است که با داشتن برنامه مدون و جامع می توانید از شرایط سخت در کار عبور کنید پس حتما این مورد خاص را در نظر داشته باشید. امروزه افراد بسیار زیادی نحوه خونسرد بودن در شرایط بحرانی را با کمک میثم شکری ساز آموخته اند که شما هم می توانید یکی از  همین افراد باشید.

دکتر میثم شکری ساز

حفظ امید در تحولات سازمانی

زمانی  که تحولات سازمانی به اوج خود می رسد و برای کسب و کار بحران به وجود می آید، بسیاری از افراد امید خود را از دست می دهند و همه چیز را تمام شده در نظر می گیرند. این در حالی است که اگر شما بتوانید همچنان امید خود را حفظ کنید، قطعا شرایط کار بهبود پیدا خواهد کرد. این را فراموش نکنید که نا امیدی بزرگترین دشمن مدیر کسب و کار است. شاید امروز شرایط بحرانی به شما فشار می آورد ولی به هیچ عنوان نباید امید خود را در این اتفاقات از دست بدهید.

یک مدیر کسب و کار موفق باید چگونه عمل کند

یک مدیر کسب و کار موفق می داند که شرایط سخت ممکن است برای هر شرکتی به وجود بیاید پس نا امیدی در این زمینه هیچ معنایی ندارد. برای اینکه شما هم بتوانید از این مرحله دشوار گذر کنید، بهتر است که تمام تلاش و همت خود را به کار ببندید تا به روزهای خوب کسب و کار خود برسید. دکتر میثم شکری ساز به شما توصیه می کند که به هیچ عنوان امید خود را از دست ندهید و با تمام توان خود برای رشد کسب و کارتان اقدام کنید.

دلایل ایجاد بحران در کسب و کار از نظر میثم شکری ساز

عوامل زیادی وجود دارد که می تواند کسب و کار شما را به شرایط بحرانی برساند. با توجه به بررسی هایی که توسط میثم شکری ساز صورت گرفته است، ریشه بسیاری از این بحران ها در عدم برنامه ریزی درست و حرفه ای نهفته است.  برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را پیش ببرید، حتما باید قواعد مشخصی برای این کار داشته باشید. در واقع بحران به انواع مختلف تقسیم بندی می‌شود و امید شکری ساز تمام مراحل کنترل این موارد برای شما آموزش می‌دهد. برخی از این بحران ها عبارت‌اند از:

  1. پیش آمد های طبیعی همانند زلزله
  2. بحران های تکنولوژی همانند قطعی اینترنت
  3. بدخواهی و خرابکاری رقبا همانند شایعه سازی
  4. وجود افراد بد در سازمان
  5. و…

حال اگر شما از این جهت ضعیف عمل کنید، معمولا شرایط بحرانی و تحولات سازمانی به وجود خواهد آمد. به طور قطع یک مدیر کسب و کار باید توانایی های مختلفی داشته باشد تا با استفاده از آن ها بتواند رشد خود را چند برابر کند. در صورتی که احساس می کنید که در بحث های مربوط به مدیریت کسب و کار دچار ضعف هستید، به شما توصیه می کنیم که حتما از آموزش های ویژه میثم شکری ساز برخوردار شوید.
بدون شک بعد از اینکه مهارت های خود را از این طریق گسترش دادید، میزان گسترش بیزینس شما بسیار زیاد خواهد بود و به موفقیت های عظیمی در زندگی و کار خود دست پیدا خواهید کرد.

جمع بندی

با توجه به اینکه دنیای کسب و کار پر از فرصت ها و تهدیدها است، ممکن است که تحولات سازمانی دامنگیر شما شود که باید برای این شرایط خود برنامه داشته باشید. زمانی که کسب و کار شما به وضعیت بحرانی رسید، بهتر است که حتما برای حل مسائل و دغدغه های خود دست به کار شوید تا بتوانید از این طریق به شکوفایی برسید.
خوشبختانه میثم شکری ساز  همواره تلاش خود را می کند تا نحوه مدیریت کسب و کار در شرایط بحرانی را به مدیران بیاموزد. به طور قطع اگر این اصول به درستی اجرا شوند، شرایط سخت عوض می شود و همه چیز به وضع عادی خود بر می گردد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 230 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 4 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.