آوا موزیک لوپر، فیلمی بی نظیر برای سفر در زمان - آوا موزیک

سفر در زمان، همان حرکت و جا به جایی در زمان های مختلف است و در آن امکان سفر از حال به گذشته و یا آینده امکان پذیر می باشد. این مقوله به موضوعی جذاب برای نویسندگان و کارگردانان تبدیل شده است. نویسندگان آن را با علم و تخیل در هم می آمیزند و فیلم های جذاب و مهیجی را می سازند، لوپر، فیلمی بی نظیر برای سفر در زمان است که می تواند در اوقات فراغت، شما را سرگرم کند. اما اگر قصد سفر و تفریح برای گذراندن اوقات فراغت خود را داشته باشید، سفر به جزیره کیش هم می تواند گزینه مناسبی باشد، همچنین می توانید با اقامت در هتل eramkish به تماشای این فیلم دیدنی بنشینید و خاطره بسیار خوبی را برای خودتان رقم بزنید.

لوپر یک فیلم بسیار جذاب در رابطه با سفر در زمان است، ژانر این فیلم علمی و تخیلی می باشد. کارگردان این فیلم ریان جانسون است. این فیلم علاوه بر کارگردانی خوب، فیلمنامه قوی و خوبی دارد که نگارنده فیلمنامه آن نیز ریان جانسون است. لوپر برخلاف فیلم های سفر در زمان دیگر که ارزش یک بار تماشا کردن را ندارند، فیلمی بی نظیر برای سفر در زمان است که از محتوای بسیار خوبی برخوردار می باشد و می توان گفت: لوپر یک فیلم جنایی، اکشن، علمی و تخیلی است و مخاطب را به چالش می کشاند. این فیلم ساخت ایالات متحده است.

خلاصه داستان فیلم لوپر

این فیلم در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است، فیلم لوپر مربوط به یک گروه تبهکار می باشد و داستان فیلم در سال ۲۰۴۴ رخ می دهد. گروه تبهکار وظایفی را برای آیندگان انجام می دهند. در زمان حال لوپر، سفر در زمان امکان پذیر نیست. اما در آینده فیلم لوپر که سال ۲۰۷۴ می باشد، این امر محقق خواهد شد، اما سفر در زمان فوراً ممنوع اعلام می شود تا افراد از آن سواستفاده نکنند. علاوه بر این ها دیگر ردی از مردگان در این دنیا نخواهیم یافت، برای همین کار، تبهکاران افراد خاص را انتخاب می کنند و به زمان حال یعنی ۲۰۴۴ بر می گردانند تا به کمک افرادی به نام لوپر، افراد خاص را از بین برده و نابود نمایند. همان طور که گفته شد، لوپرها برای از بین بردن افراد سرکار آماده اند، پاداش و حقوق آن ها شمش های طلا و نقره موجود که از قبل در لباس قربانیان قرار گرفته شده است، می باشد، از طرفی افرادی در پی جلوگیری از اقدامات تبهکاران هستند، همچنین نقش اصلی فیلم “جو” است که در سال ۲۰۴۴ یک لوپر آدمکش است که اعتیاد هم دارد. در ادامه داستان جو جوان و جو پیر رو به روی هم قرار می گیرند، گذشته و آینده این شخصیت در هم تنیده می شود و اینجا شروع مسائل بسیار پیچیده است و رویاروی گذشته و آینده در آن اتفاق می افتد.

 

فیلم لوپر دارای سه بخش است:

  1. بخش معرفی کلی: همان طور که از اسم این بخش پیدا است، در این بخش فیلم لوپر، در مدت زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه ای، کل داستان به صورت اجمالی معرفی می شود، این بخش فیلم بسیار هیجان انگیز و سریع است و ژانر اکشن در آن نمود پیدا می کند، در ضمن راوی بخش اول شخصیت جو می باشد که جوزف گوردون – لویت آن را بازی کرده است.
  2. بخش تغزلی: در این بخش احساسات نمود پیدا می کنند، بخش دوم نسبتاً طولانی می باشد و یک و نیم ساعت را به خودش اختصاص داده است. در این بخش شخصیت ها و کاراکترهای فیلم نمود پیدا می کنند، بخش دوم موزیکی ملایم دارد.
  3. بخش پایانی که ترکیب ۲ بخش قبلی است، توسط کاراکتر اصلی که همان جو می باشد، روایت می شود. طول این بخش حدوداً ۲۰ دقیقه است، بخش پایانی نمایشی از عواطف، هیجان و اکشن می باشد.

بازیگران لوپر و نقدها

فیلمنامه لوپر را ریان جانسون نوشت. وی همچنین کارگردانی این مجموعه را برعهده داشت. بازیگرانی همچون جوزف گوردون – لویت، امیلی بلانت، پایپر پرابو، جف دانیلز و بروس ویلیس در آن نقش بازی کرده اند.

لوپر از نگاه بینندگان عادی امتیاز ۷٫۴ از ۱۰ IMDB  را کسب کرده است. این فیلم امتیاز ۹۴ درصد در Rotten Tomatoes، ۸۴ درصد در متاکریتیک و همچنین از دید منتقدان لوپر دارای نشان ۴ و ۵ ستاره است و در رده فیلم های قوی و موفق قرار می گیرد.

نکات منفی فیلم

  • عدم توجه به مقوله علمی، اجتماعی و محیطی: لوپر تصویری از آینده را به ما نشان می دهد که اصلا تفاوتی با زمان حال ندارد.
  • عدم توضیح چگونگی سفر در زمان: لوپر از چگونگی سفر در زمان طفره می رود، کارگردان لوپر می گوید: برای جلوگیری از خستگی و دل‌زدگی مخاطب از بیان جزئیات سفر در زمان، در فیلم، چشم پوشی شده است و بیشتر بر مسائل کلی و مهم تاکید نموده اند.
به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 174 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 8 سپتامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.