آوا موزیک بیوگرافی سامان جلیلی - آوا موزیک

سامان جلیلی زاده روز ۳ مرداد ۱۳۷۰ متولد کرج و اصالتا شمالی (مازندران بابل ) است. ملیت ایرانی و پیشه خواننده سبک پاپ می باشد و در حدود ۱۸۵ سانتی‌متر قد دارد. برای دانلود آهنگ های سامان جلیلی می توانید به یکی از سایت های موزیک برتر سر بزنید و آهنگ های این خواننده محبوب را براحتی دانلود کنید.

ازدواج سامان جلیلی

سامان جلیلی خواننده خوش صدا هنوز ازدواج نکرده و مجرد اسـت.

دانلود آهنگ حواست بهم باشه که نازک نارنجی تر از عاشقا نیست

سامان جلیلی استقلالی دو آتیشه

داستان ورزش کردن مـن هم جالب اسـت. مـن همیشه دوست داشتم کلاس فوتبال بروم ولی پدرم میگفت سر کوچه کلاس کاراته اسـت و بـه کاراته برو. باز میگفتم فوتبال و میگفتند دوتا کوچه پایین تر کلاس کشتی اسـت و بیا کشتی را هم تست کن. بـه گونه اي شده بود کـه همیشه پدرم میگفت مـن در آن سال‌ها فقط برای تـو اسب نخریدم و اگر اسب دوانی هم می رفتی دیگر همه ی چیز تمام بود!

خلاصه بگویم مـا بـه کیش رفتیم ودر یکی از تیم هاي دسته دو یا سه کیش بازی میکردم. این موضوع برای ۷-۸ سال پیش اسـت. مـن واقعا فوتبال را دوست داشتم. مـن آقای گل هم شده بودم. در تیم خدمات کیش فوروارد چپ بازی میکردم. مـن شدیدا استقلالی هستم.

اولین کنسرت

سامان جلیلی اولین کنسرت خود را زمانی اجرا کرد که تنها ۲۳ سال داشت ، این کنسرت در تهران در ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ در سالن نمایشگاه میلاد برگزار شد. جلیلی از خواننده هایی است که کنسرتشان در بهار ۱۳۹۴ لغو شدند.

صدای وی شباهت جالبی به صدای شادمهر عقیلی دیگر خواننده ایرانی دارد. خود جلیلی نیز در چندین مصاحبه اعلام کرده است که الگوی او در موسیقی شادمهر عقیلی می باشد.

جلیلی از خواننده هایی است که آلبوم های او در کتاب پاپ نامه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته اند. برنامه موسیقی «هفت شنبه» بی بی سی فارسی به بررسی ترانه های جلیلی پرداخته است.  شما می توانید به راحتی همه آهنگ های سامان جلیلی را از سایت های برتر موزیک دانلود کنید.

 

به موسیقی برگردیم. همه اتفاق ها گذشت و اولین آلبوم تو منتشر شد. نکته اینجاست که بعد ازآلبوم رسمی تو اتفاقات زیادی دست به دست هم داد که تو در تهران اجرای کمتری داشته باشی. هیچوقت در این مورد صحبت نکردی.

ما وقتی آلبوم را منتشر کردیم محمد قیامتی مدیر برنامه های من تصمیم گرفت با تهیه کننده های کنسرت در تهران قرارداد ببندیم. محمد در این باره کلی تحقیق کرد و من هم دورادور شرکتی را که با آنها قرارداد تهران را بستیم را می شناختم.

با ایشان قرارداد بستیم. من خواننده ای با سن کم بودم و آن روزها ۲۳ ساله بودم و تجربه ای نداشتم و فقط ۳۴ آهنگ خوانده بودم و نمی شد انتظار زیادی از من داشت.

آن زمان به من قول های زیادی درمورد آلبوم و کلیپ و تبلیغات دادند و کلی وعده و وعید … . اجرای اول را که گذاشتیم و من نمی دانستم که میزان سود مالی برای تهیه کننده چطور بوده.

چون ما قرارداد داشتیم. اجرای دوم را خود محمد گذاشت و تهیه کننده بود و دیگر آن آقای تهیه کننده برای ما کنسرتی نگذاشت. … همین گونه گذشت تا سرانجام تصمیم گرفتیم همکاری را ادامه ندهیم و به ما برای فسخ قرارداد مبلغی را گفتند و بعد از این مدت محمد مبلغی را آماده کرد و ما قرارداد را فسخ کردیم.

متاسفانه این شد بدترین تجربه زندگی من در فضای حرفه ای. برای دیدن موزیک ویدئوهای سامان جلیلی به صفحه موزیک ویدئو ملوی در دالفک مراجعه کنید.

آن دوره یکی از مهم ترین دوره های کاری تو بود که به دلیل این ماجراها بسیار ناخوشایند گذشت. آلبوم تو منتشر شده بود و شاید بهترین زمان برای کنسرت تهران را داشتی. ولی این اتفاقات باعث شد طرفداران تو در تهران بسیار دلگیر شوند ولی باید به آینده نگاه کرد.

 

کنسرت تهران که به تهیه کنندگی محمد قیامتی برگزار می شود و در مردادماه و روز تولدم به روی صحنه می رویم. دوسانس بودن یا چهارسانس بودن آن را محمد بهتر می داند.

شهرستان هم اجرا داریم. دوست دارم همه اتفاقات تلخ گذشته را فراموش کنم و به آینده و این همه اتفاق بزرگ که در راه است فکر کنم.

روزهای خوبی در پیش است و من انرژی زیادی برای آنها دارم. آن آقای تهیه کننده را هم بخشیدم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. من به گذشت و اینکه در مواقع سخت باید بعضی چیزها را رها کنی و برای پیشرفت از حق ات بگذری، اعتقاد دارم. مرور زمان خیلی چیزها را ثابت خواهد کرد.

فعالیت حرفه ای

جلیلی پس از انتشار زیرزمینی آثارش در ایران اولین آلبوم رسمیش با نام پرتگاه در ۵ شهریور ۱۳۹۳ منتشر شد.

سامان جلیلی سال هاست که در حوزه موسیقی پاپ فعالیت دارد و طرفداران خاص خودش را هم دارد. از آن دست خواننده هایی است که تیفوسی های زیادی را در فضای مجازی دارد و معمولا هر اتفاق از سوی او، واکنش های مختلفی را در پی دارد. نخستین آلبومش «پرتگاه» را چند سال پیش و پس از همه گیرشدن آثارش در اینترنت روانه بازار موسیقی کرد و تعداد اجراهای زنده اش به قدری ست که می گوید قطعا می تواند بین رکوردداران اجرای زنده در ایران باشد.

هرچند برخی مشکلات با یکی از تهیه کننده های تهران باعث شد چند سالی را نتواند در تهران به اجرای برنامه بپردازد و همین موضوع یکی از بزرگ ترین حواشی دوران کاری این خواننده است

 

عکس های سامان جلیلی

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 326 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 17 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.