آوا موزیک راهنمای کار با آنتی ویروس ویندوز دیفندر (Windows Defender) ویندوز ۱۰  - آوا موزیک

اگرچه ویندوز ۱۰ همراه با آنتی ویروس Windows Defender ?️ است تا از دستگاه و دیتاهای شما در برابر بدافزارهای ناخواسته محافظت کند، اما هنوز هم راه هایی وجود دارد که باعث صدمات جبران ناپذیری در کامپیوتر شما شوند. پس در ادامه با ما برای آموزش کامل کار با آنتی ویروس ویندوز دیفندر (Windows Defender) ویندوز ۱۰ همراه باشید.

نحوه استفاده و فعال سازی Windows Defender ویندوز ۱۰

How to use Windows Defender in Windows 10

پیش از این در رهنامه ۱۰ روش رفع مشکل از کار افتادن و غیر فعال شدن Windows Defender و آموزش حذف کامل و غیرفعال کردن آنتی ویروس Windows Defender برای شما قرار دادیم. در این پست نیز به آموزش کار با ویندوز دیفندر در ویندوز ۱۰خواهیم پرداخت. با شروع به روز رسانی سازندگان برای ویندوز ۱۰، رابط کاربری Windows Defender در بخش جدید Windows Defender Security یکپارچه شد – همچنین دسترسی به ابزارهای امنیتی مانند محافظت تنظیمات فایروال، عملکرد دستگاه، گزارش های اسکن و کنترل های امنیتی مرورگر شامل این یکپارچه سازی است. اگر هنوز به روز رسانی آخر ویندوز دیفندر را به روز نکرده اید ، باید این پست را خیلی خوب دنبال کنید.

ویندوز دیفندر کجاست؟

مایکروسافت در Windows XP ، Vista و ویندوز ۷ یک برنامه آنتی ویروس مستقل به نام Microsoft Security Essentials ارائه داد. با ویندوز ۸، این قابلیت کمی مرتب شد و با ویندوز همراه شد و به Windows Defender تغییر نام داد.

Windows Defender دارای برخی از مزایا است. این برنامه تقریباً غیر تهاجمی است، این یعنی هر زمان که بخواهد کارهایی را در پس زمینه انجام می دهد و همیشه شما را آزار ندهد. Windows Defender همچنین با مرورگرهای وب و سایر برنامه ها بهتر عمل می کند.

آموزش آپدیت Windows Defender

مانند سایر برنامه های ضد ویروس، Windows Defender به طور خودکار در پس زمینه اجرا می شود همچنین  انتقال دیتا از درایوهای خارجی و قبل از باز کردن آنها، پرونده ها را اسکن می کند.

شما اصلاً لازم نیست در مورد Windows Defender فکر کنید. فقط در صورت یافتن بدافزار، این قابلیت ویندوز به شما اطلاع می دهد. حتی از شما سؤال نخواهد کرد که چه کاری می خواهید با نرم افزاری مخرب که پیدا کرده است انجام دهید و بلافاصله آن فابل را قرنطینه می کند.

گاهی اوقات یک پنجره اعلان را مشاهده می کنید تا به شما اطلاع دهد که چه زمان اسکن انجام شده است و معمولاً با باز کردن مرکز اکشن در ویندوز ۱۰ می توانید جزئیات آخرین اسکن را مشاهده کنید.

اگر Windows Defender تهدیدی پیدا کند، همچنین اعلانی را مشاهده خواهید کرد که به شما اطلاع می دهد که برایاز بین بردن این تهدیدها چه اقدامی انجام می دهد – البته از شما اکشن و عملی نمی خواهد.

به روزرسانی های  آنتی ویروس به طور خودکار از طریق Windows Update انجام می شود و مانند هر بروز رسانی سیستم دیگر نصب می شوند. این نوع بروز رسانی ها نیازی به راه اندازی مجدد کامپیوتر شما ندارند. به این ترتیب، دیگر نیازی به نگرانی در مورد به روز رسانی Windows Defender ندارید، زیرا همه در پس زمینه بی سر و صدا انجام می شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 135 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 4 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.