آوا موزیک خدابخش گفت سرپا نگه داشتن سالن های سینمایی دغدغه هیچ مدیری نبوده است و در ماه های آینده شاهد تعطیلی سالن های بیشتری میباشیم - آوا موزیک

اندیشه: سعیده خدابخش روزنامه نگار و منتقد سینما در پی ادامه رکود سینماها و تعطیلی گسترده سالن های قدیمی و نوستالژیک در کشور گفت: سینمای ایران مدت ها است از بین رفته و رکود عجیبی در عرصه فرهنگ و هنر کشور به وجود آمده است.

این عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار اندیشه افزود: البته تنها بخش اندکی از این اتفاقات به کرونا ارتباط دارد و بخش اعظمی از این اتفاقات هم دلایل متعدد دیگری دارد که یکی از مهمترین آن ها تنزل سطح کیفی محصولات سینمایی است که دیگر نمی تواند مخاطب را به سوی خود جذب کند اما نکته مهمتر این است که سرپا نگه داشتن سالن های سینما، هیچ گاه دغدغه هیچ مدیر و مسئولی نبوده و ما همواره شاهد موج گسترده انتقادات سینماداران نسبت به اینکه حتی از پس تأمین پول آب و برق شان برنمی آیند، بوده ایم! خطر نابودی سالن های خاطره انگیز سینما از مدت ها قبل احساس می شد؛ برخی از سالن ها چاره ای جز نابودی، تعطیلی و تغییر کابری نداشتند. متأسفانه ما وقتی چیزی را نابود می کنیم و از دست می دهیم تازه یاد آن می افتیم و این بسیار بد است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 173 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 5 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.